با استفاده از مرورگر درامد دلاری را از ارز دیجیتال بیت کوین را با کامپیوتر تجربه کنید.


امروزه جدیدترین روش های کسب درامد از طریق اینترنت در خانه ، مربوط به استخراج و دنیای ارزهای دیجتال مانند بیت‌کوین می باشد. همان طور که می دانید حسابی بازار ارز های دیجیتال ، استخراج و کسب درآمد به خصوص توسط ارز بیت کوین داغ شده. به تازگی با یکی از  ساده ترین روش های استخراج (ماینینگ)  بیت کوین بدون نیاز به تجهیزات خاص و تنها با یک کامپیوتر شخصی آشنا شده‌ایم که کاملا رایگان می باشد و روش راحتی برای درآمد دارد. در ادامه قصد داریم این روش را به شما معرفی کنیم. کسب درآمد با مرورگر کامپیوتر و بدون نیاز به هزینه کرد سنگین یکی از بهترین روش‌هایی می‌باشد که تا کنون به آن برخورد کرده ایم، البته باید نکاتی را نیز درمورد آن برای سوددهی رعایت کرد.

جدیدترین روش استخراج بیت کوین در خانه با مرورگر و کامپیوتر شخصی

تا زمان نگارش این مقاله بیش از 2000 ارز دیجیتال در دنیا وجود داره که معرفترین و پرطرفدارترین ارز دیجیتال بیت کوین می‌باشد همچنین در حال حاضر قیمت هر بیت‌کوین حدود 6500 دلار بوده چیزی معادل 90- 100 میلیون تومان، که قیمت قابل توجهی می باشد.

ارزهای دیجیتال وجود فیزیکی ندارند و به صورت مجازی و با تکنولوژی بلاکچین و برخی دیگر از تکنولوژی های نوین تبادل و منتقل می شوند . در صورتی که شما بیتکوین داشته باشید می توانید در کیف پول شخصی خودتون یا والت خودتون پول رو نگه داری کنید و هر زمان که خواستید به واحد پولی دیگری تبدیل کنید و یا به افراد دیگر انتقال بدهید.

بخوانید: انواع کیف های پول ارز دیجیتالی

اما بیتکوین چگونه بدست میاد ؟

  1.  راه اول خرید بیتکوین به قیمت روز هستش که بسیار گران هست، مخصوصا با توجه ارزش پول ایران.
  2. راه دوم استخراج بیت کوین یا ماین کردن بیت کوین هست که نیاز به تجهیزات سخت افزاری خاصی می باشد و قیمت هر کدام از این دستگاه ها چیزی حدود 4000 دلار  می‌باشد. . هزینه برق برای تولید و استخراج 1 بیت کوین با استفاده از تجهیزات ماینینگ پیشرفته در حال حاضر به حدود  40 میلیون تومان می‌رسد. به غیر از این مسائل شما نیاز به اینترنت و برق پایدار هستید که در ایران همچین چیزی وجود ندارد. همچنین با نزدیک شدن به حداکثر بیت کوین قابل استخراج در دنیا یعنی 21 میلیون عدد سختی استخراج روزانه بیشتر می‌شود. 

بنابراین نتیجه می گیریم ماینینگ یا استخراج بیتکوین در ایران برای هر شخصی مقدور و به‌صرفه نخواهد بود.

اما ما یک راه بی دردسر و کم هزینه را برای ماین کردن بیتکوین به شما آموزش می‌دهیم. با این روش با استفاده از کامپیوتر شخصی و استفاده از کارت گرافیکی و قدرت پردازش کامپیوتر شما عملیات استخراج انجام می‌شود و هر چند دقیقه تعدادی ساتوشی ( واحد کوچکتر بیتکوین ) دریافت خواهید کرد.

 حالا این سوال پیش می آید که با یک کامپیوتر خانگی مگر می شود بیتکوین استخراج کرد ؟؟

خب مسلما سرعت استخراج ساتوشی توسط کامپیوتر شما با یک سیستم 100 میلیون تومانی و یا تجهزات خاص ماینینگ تفاوت بسیار زیادی دارند اما در این روش شما می توانید با معرفی این روش و جمع‌آوری زیرمجموعه و تقسیم کار بین چندین سیستم کامپیوتری به جای یک سیستم سرعت و توان استخراج خود را چند برابر کرده و به ازای هر سیستم پورسانت دریافت نمایید.

همچنین اگر شما افرادی را میشناسید که دارای تجهیزات استخراج پیشرفته هستند، میتوانید همان‌ها را به این استخر درآمدی دعوت کرده و درآمد خود و آن‌ها را افزایش دهید.

این سیستم توسط یک مرورگر ساده انجام شده و هیچ هزینه خاصی ندارد. تنها کافی هست که شما هنگامی که از کامپیوتر خود به منظور نت گردی استفاده می‌کنید از این مرورگر استفاده کرده و عملیات استخراج بیتکوین را فعال کنید.

بدست اوردن بیت کوین با مرورگر خانگی

روش انجام استخراج بیت کوین

  1. وارد آدرس سایت شوید و فایل مرورگر را دانلود کنید:  مشاهده سایت
  2. بر روی try criptotab browers کلیک کرده و برنامه مورد نظر را دانلود و نصب کنید.
  1. دانلود برنامه استخراج بیت کوین

پس از نصب مرورگر و اجرای آن (دقت نمایید که این مرورگر بر اساس مرورگر کروم و شبیه به آن می‌باشد ) صفحه ای مشابه صفحه زیر باز خواهد شد .

ورود به داشبورد برنامه استخراج بیت کوین

تا زمانی که ویندوز را تغییر نداده اید نیازی به ثبت نام نیست اما جهت اطمینان از منو سمت راست (علامت سه خط) بخش login را پیدا کرده و به اکانت گوگل خود متصل نمایید تا همیشه از هر سیستمی توان استخراج داشته باشید.

لاگین جیمیل برای استخراج بیت کوین

از این لحظه استخراج شما آغاز می شود.

 نکاتی که باید برای استخراج بیت کوین بدانید :

  •  حتما شروع به جمع آوری زیر مجموعه و ساختن تیم استخراج کنید. زیرا از این طریق درآمد قابل توجهی خواهید داشت.
  • همانطور که گفتیم هدف از این کار تقسیم وظایف بین سیستم های مختلف است درنتیجه این یک کار دسته جمعی هستش که افراد هم برای خودشون هم برای تیمشون کار میکنند. تنها به این صورت می‌توانید به نتیجه مناسب برسید.
  • شما تا ۱۰ Level می توانید زیر مجموعه بگیرید که از عضوهای هر مرحله درصد خاصی پورسانت دریافت خواهید کرد.
  • پورسانت شما از درآمد زیرمجموعه هایتان کم نخواهد شد بلکه در سود کل سایت و استخردرآمدی شریک خواهید شد.
  • هر زمان که کامپیوترتان روشن است عملیات استخراج رو انجام بدهید و از اعضای تیمتون هم بخواید این کار را انجام بدهند. به راحتی زمانی که نت گردی می‌کنید، می‌توانید از این مرورگر به جای سایر مرورگرها استفاده کنید.
  • بعد از رسیدن به یک حد نصاب خاص می‌توانید بیتکوین خود را به کیف پول شخصیتون (در اینده نحوه باز کردن کیف پول را آموزش خواهیم داد) انتقال بدهید.
  •  میتونید از خود مرورگر استخراج برای کارهای روزانه استفاده کنید که بیت کوین بیشتری بدست می آید.
  • هرچه برنامه های کمتری روی سیستم باز شود، استخراج بهتر انجام می‌شود.
  • ترجیها از کامپیوترهای رومیزی به جای لپتاب استفاده کنید، زیرا سخت افزارهای کامپیوترهای رومیزی هم ارزانتر هستند هم قویتر هم دارای حساسیت بسیار کمتر نسبت به پردازش
  • کارت گرافیک مهمترین عامل در استخراج است و هرچه کارت گرافیک قویتر استخراج بهتر
  • برخلاف تبلیغات هرگز عملیات استخراج را روی max قرار ندهید، زیرا به سیستم شما فشار زیادی وارد خواهد شد. بر روی روی نیم یا یک سوم کافی است.

  

آنچه در این روش برای کسب سریع درآمد مهم می باشد تشکیل مجموعه می باشد و شما باید سعی کنید از طریق کانال ها و سایت‌ها و یا هر طریق دیگری عضو جمع کنید.